ASMR Mouth Sounds at 100% Sensitivity

  Aufrufe 1,212,987

Diddly ASMR

Vor Monat

My first time doing ASMR with the sensitivity at 100%!
Use code: DIDDLY at www.adameve.com/ for 50% of 1 item + Free Shipping in the US & Canada! *some exclusions apply*
-----------------------------------------------------------------------------------------
Twitch: www.twitch.tv/diddly
OnlyFans (18+): onlyfans.com/diddlydonger
Patreon (18+): www.patreon.com/diddlydonger/
Instagram: ohdiddly
Twitter: DiddlyDonger
Donations: www.paypal.me/AliciaDiddly
Spotify: open.spotify.com/artist/1TC70Iv2Kxg0wOiN7BURzU?si=olksNTa-RdiPE-jmybihXA
Email: diddly.alicia@gmail.com

KOMMENTARE
Apolektoras Gaming
Apolektoras Gaming Vor 2 Stunden
nice sounds you look beater
Elena vsp
Elena vsp Vor Tag
she looks always so gorgeous wow
pineapple forever playz
pineapple forever playz Vor Tag
Never thought a ASMR vid would be sponsored by a adult toy 😂
xX ØverŁørd Xx
xX ØverŁørd Xx Vor 4 Tage
ON GOD you said sex.ed
Ionica Bostan
Ionica Bostan Vor 4 Tage
Too asmr 😍😍😍
NÃO SEI
NÃO SEI Vor 5 Tage
A testa dela
Ιωαννης Σταμουδης
Ιωαννης Σταμουδης Vor 5 Tage
Diddlydadsdysbsdfsdsd
Ιωαννης Σταμουδης
Ιωαννης Σταμουδης Vor 5 Tage
you videos it s noob
Ιωαννης Σταμουδης
Ιωαννης Σταμουδης Vor 5 Tage
mimimii hahaha noob
hayami edits
hayami edits Vor 3 Tage
wtf
Ιωαννης Σταμουδης
Ιωαννης Σταμουδης Vor 5 Tage
noob noob noob noob noob noob noobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Cal Whit
Cal Whit Vor 2 Tage
Delete your account fool
S
S Vor 5 Tage
POV: you're here because you want to get mad for no reason
Siyung W
Siyung W Vor 5 Tage
Diddly your top is gorgeous! Wanna know where did u get it 🥺
Lea-Marie Born
Lea-Marie Born Vor 6 Tage
Noooo whyyyyyy😂😐
Green Bean aj
Green Bean aj Vor 6 Tage
She aint a bad person tho imma subscribe
Rose H.
Rose H. Vor 6 Tage
Am i the only one who thinks she looks a little bit like Rosé from BlackPink
_Mikris _
_Mikris _ Vor 7 Tage
А чо смысле? Русские,если вы здесь,вам это тоже в реки попало? Или мне одной ,_,
_Mikris _
_Mikris _ Vor 3 Tage
@Kira Meow а остальные в комментах не люди что-ли ?)
Kira Meow
Kira Meow Vor 3 Tage
ура, человек!! 😭
savvy guy
savvy guy Vor 7 Tage
Please do more
Sir Kellen
Sir Kellen Vor 7 Tage
my brother just talked in his sleep
Amelie Cerise
Amelie Cerise Vor 7 Tage
Am I the only one, not having tingles but goosbumps?
pineapple forever playz
pineapple forever playz Vor 8 Tage
I deleted everything I wrote now you will never know
pineapple forever playz
pineapple forever playz Vor Tag
@hayami edits 😁❤️
hayami edits
hayami edits Vor Tag
@pineapple forever playz mhm, ill stop attacking you ❤️
pineapple forever playz
pineapple forever playz Vor Tag
@hayami edits nope different wording and emojis lol 😂
hayami edits
hayami edits Vor Tag
She said "the sponsor at the beginning, her outfit makes it worseeee 💀💀💀💀💀 no hate tho 😶
hayami edits
hayami edits Vor Tag
@pineapple forever playz i will. thanks love ❤️
heysage
heysage Vor 9 Tage
4:50 i need 1HOUR of this!!! It's sooo tingly❤️❤️❤️🥺please🙏🏼
LeeEvans147
LeeEvans147 Vor 10 Tage
Totally awesome..... head has gone into complete overdrive 😜🦱💕 thank you
540_Matt
540_Matt Vor 10 Tage
Anybody else here for like the 5th time Becuase you can’t find a better vid
bitch * . ༄ؘ
bitch * . ༄ؘ Vor 5 Tage
yup
Toria belle
Toria belle Vor 10 Tage
Get creative with your mouth sounds
Mahdi Hosseini
Mahdi Hosseini Vor 10 Tage
Anybody a onlyfans acc that i May use
Sync
Sync Vor 6 Tage
@Ryo Chiang yeah its on reddit to
Ryo Chiang
Ryo Chiang Vor 9 Tage
Don’t, her only fans is crap. Also, just look up diddly onlyfans free and you will find it
Aham aham
Aham aham Vor 11 Tage
10:00 10:35
ZellorPlays2k
ZellorPlays2k Vor 11 Tage
bae u are so pretty
Bruno Tavares vlog
Bruno Tavares vlog Vor 11 Tage
Love you baby
Lauren 056
Lauren 056 Vor 12 Tage
My favorite timestamps: 3:20 4:10 4:42 8:15
Rosie Posie
Rosie Posie Vor 12 Tage
The people who disliked the video was just mad cuz the intro felt like it took 3 million years
novax
novax Vor 12 Tage
Why are my hands knives? Why am I being shot at in Tannenburg? Why is there a panda humping a PC. This heroin is mad stuff bruv
Wilco Zwaan
Wilco Zwaan Vor 13 Tage
This is so good!
Abdullah Yusuff
Abdullah Yusuff Vor 13 Tage
14:23 should be a video on its own.
Ian M
Ian M Vor 13 Tage
Please explain to me, WHAT IS LIFE ANYMORE I give up
Green Bean aj
Green Bean aj Vor 13 Tage
im only 11 u ruined my childhood
Jassy !
Jassy ! Vor 4 Tage
@Green Bean aj ur literally the one being a brat crying about what most kids already know bc they have internet just like you.
The Rat
The Rat Vor 5 Tage
If you're 11 you should have enough common sense to click away if you hear something that makes you uncomfortable
Green Bean aj
Green Bean aj Vor 6 Tage
@CheetahDragon sorry i hate making enemies i just get pissed i have anger issues sowwy
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 6 Tage
@Green Bean aj Ok I’ll stop replying to you as this is starting to stress me out. I don’t like arguing at all. I’m muting notifications from you now. I’m sorry if I upset you. Look up videos of puppies or something to help❤️
Green Bean aj
Green Bean aj Vor 6 Tage
@CheetahDragon and some kids get depressed having that on their minds so what you're saying is not ok
grant domogala
grant domogala Vor 13 Tage
So we all gonna pretend that 4:50 isn’t the best asmr ever
Eliasviser Brink
Eliasviser Brink Vor 14 Tage
I Went to sleep listening to music. WOKE UP! to this shit 3 am. I am turning off auto play from now on.....
S.W Sushi World
S.W Sushi World Vor 15 Tage
Wow it's my favorite DEpostr is diddly asmr, it's a triggers fantastic wow 💙💙😍😍❤️❤️👏
Elena Ramirez
Elena Ramirez Vor 15 Tage
Where did you get the harness shirt Diddly? Like so she sees
Obitelj Tolić
Obitelj Tolić Vor 15 Tage
5:24 I felt like she was eating my brain😂😳😶🤭
retarded cia
retarded cia Vor 15 Tage
POV: You are a kid and you dont know what adam and eve is or what an "adult toy" is. LMFAO GET OLDER MFS
//•yourchild• zeon•
//•yourchild• zeon• Vor 15 Tage
POV:shes trying to say today not diddly or diddy
Baw XD
Baw XD Vor 15 Tage
ᵐʸ friend     ʰᵉʳᵉ  ʲᵘˢᵗⁱⁿ  ʰᵉˢ already taken   ᵃⁿᵈ hes     ᶜʳᵃᶜᵏᵉᵈ  ᵃᵗ  ᶠᵒʳᵗⁿⁱᵗᵉ my  guy Uhhh 🥵
Andre3e生活
Andre3e生活 Vor 11 Tage
@James Barton L
Baw XD
Baw XD Vor 13 Tage
@James Barton joj
James Barton
James Barton Vor 13 Tage
@Baw XD huh?
Baw XD
Baw XD Vor 13 Tage
@James Barton kakapups
James Barton
James Barton Vor 13 Tage
Ratio
Baw XD
Baw XD Vor 15 Tage
Was ist groß, gelb, und kann nicht schwimmen? Ein Bagger. Fandst‘s nicht lustig? Der Baggerfahrer auch nicht
Andy Rainbow
Andy Rainbow Vor 16 Tage
There's always so much dislikes on these close up mouth sounds ASMR videos... like dude I get that its not your type of ASMR and you find it weird, but just respect the creator ok? :D
Jassy !
Jassy ! Vor 3 Tage
@Head of a thousand sheep's wool ohhh okay now i get the point you were trying to make (:
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 4 Tage
@Jassy ! True, but maybe you like mouth sounds, just not at this sensitivity, so you dislike it to show you'd rather have the mic turned down in the future.
Jassy !
Jassy ! Vor 4 Tage
@Head of a thousand sheep's wool bc just bc a few don’t like it doesn’t mean she won’t make the video for ppl who do. this is why we have captions that contain of what will be in the video. if you know you don’t like mouth sounds why would you click to watch a video that clearly says it has mouth sounds in it?
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
Dislikes are literally the most constructive way of feedback? How is it disrespectful to say 'I don't want more of this' when she asks if we want more of this?
KAREN GUZMAN_ROBLES
KAREN GUZMAN_ROBLES Vor 16 Tage
I’m falling asleep 😴
Adrian Cunha
Adrian Cunha Vor 16 Tage
Cadê os brasileiros 🇧🇷🇧🇷🇧🇷
angi hehe
angi hehe Vor 15 Tage
opa
Samuel Costa consoni
Samuel Costa consoni Vor 15 Tage
Aqui man
Itz_ Asil
Itz_ Asil Vor 16 Tage
I feel like at one point of her life she tried the Kylie Jenner lip challenge
Itz_ Asil
Itz_ Asil Vor 12 Tage
@William Dally lmao
William Dally
William Dally Vor 12 Tage
Ion know about this comment but your profile pic got me dying 😂
milan. qt
milan. qt Vor 14 Tage
HAHAHAHA
Lucas Pafumi
Lucas Pafumi Vor 16 Tage
Some of y'all need either Jesus or a hug
These Nuts
These Nuts Vor 16 Tage
Fuck this shit I wanted an RP ASMR and found this 0% sensitive ASMR popping up from no where. FUCKKKKKKKKK
These Nuts
These Nuts Vor 5 Tage
@The Rat I searched but needed to comment this crap
The Rat
The Rat Vor 5 Tage
So click away and find what you want, then. It's hardly rocket science
Idc _tjay
Idc _tjay Vor 16 Tage
Shitty boys
Adnachiel Rowland
Adnachiel Rowland Vor 16 Tage
100% sensitivity just hits different and I love it 👌❤
Mateo Recenda silva
Mateo Recenda silva Vor 16 Tage
No entendí, nada pero sentí una mucho. Jejeje
Melissa Alvarado
Melissa Alvarado Vor 16 Tage
Ii am so so say
BeyonX
BeyonX Vor 16 Tage
10:36 are you okay (weird)
Liv asmr
Liv asmr Vor 16 Tage
y’all it’s a shirt- chill tf out
1 subscriber with no videos
1 subscriber with no videos Vor 16 Tage
some of y’all in the comments need to go touch some trees
Anna
Anna Vor 16 Tage
ok but YOUR TOP>>> it’s literally so cute lmfao edit: ew y’all are being creeps about it wtf lol
James Barton
James Barton Vor 13 Tage
@Anna yeah I noticed there is a cloth part of you look closely at 8:02
Anna
Anna Vor 13 Tage
@James Barton that strappy thing, i mean i assume it’s a top atleast, i doubt it’s just like some leather strips around her chest but hey, you never know 🤷‍♀️
James Barton
James Barton Vor 13 Tage
1. there are no replies on this 2. What top lmao
william stausholm
william stausholm Vor 16 Tage
One word onlyfans..
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 12 Tage
Ok and?
Exotic Dolphin
Exotic Dolphin Vor 12 Tage
why is everyone so shocked?
ZerzZ
ZerzZ Vor 16 Tage
Lmaoo i was like why is she wearing that around her neck and as soon as i open up the bio it all makes sense..💀
FxLVio
FxLVio Vor 15 Tage
Lmfao
Lloyd Robert Evans
Lloyd Robert Evans Vor 17 Tage
Go tell your mother i don't mean her any harm i leave now OK..
Pablito Sawicz
Pablito Sawicz Vor 17 Tage
I don't even want to ask what that means if I always have to know such videos
Deadlykiss ASMR
Deadlykiss ASMR Vor 17 Tage
Well done 😍❤😍❤
Konrad
Konrad Vor 17 Tage
Real G´s using Iphone 4 headphones in 2021
Maximilian Pontes
Maximilian Pontes Vor 17 Tage
at one video she should just yell in the microphone
HUNTERKACAR
HUNTERKACAR Vor 17 Tage
bdsmr.
Braeden Firlein
Braeden Firlein Vor 17 Tage
I saw the words diddly asmr and instantly thought “shes british” XD
Elizabeth Dawson
Elizabeth Dawson Vor 15 Tage
She's aussie
Audrey Simpson
Audrey Simpson Vor 17 Tage
Me: About to fall asleep Add: HeY ItS mE uR DrY SkiN
Amanda Benge
Amanda Benge Vor 17 Tage
I love it ~
Grass Hoper
Grass Hoper Vor 17 Tage
White noise 100% wak
Julio Pellenz
Julio Pellenz Vor 17 Tage
Just commenting for youtube algorithm
k s
k s Vor 17 Tage
It would be better if u cover ur creepy face
Sheet Corn
Sheet Corn Vor 12 Stunden
Lol Asmr fans triggered
The Rat
The Rat Vor 5 Tage
If you want to stay on the video, don't watch the screen and just listen. If you don't want to stay on the video, click away.
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 12 Tage
And it would be better if you shut up and left this channel😊
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
It would be better if you didn't take your anger out on others
Loyal Night
Loyal Night Vor 17 Tage
And it would be better if you’d shut your dumbass up 🙃
Veronica Loghe
Veronica Loghe Vor 17 Tage
disgusting
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 9 Stunden
@Sheet Corn How is it 'triggered'? Being a cock to people who help others is something everyone should call out, not just the people who are being helped.
Sheet Corn
Sheet Corn Vor 12 Stunden
Triggered asmr fans loll
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 12 Tage
No you.
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
No u
Loyal Night
Loyal Night Vor 17 Tage
So is your pfp, ogre looking ass.
Toaster Bath bomb
Toaster Bath bomb Vor 17 Tage
D A M N T H A T S H I T G O O D .
Toaster Bath bomb
Toaster Bath bomb Vor 17 Tage
@ brooklyn I don’t support him he’s just a homie
brooklyn
brooklyn Vor 17 Tage
@Toaster Bath bomb he lost bae
Toaster Bath bomb
Toaster Bath bomb Vor 17 Tage
I love Donald trump he is so gamer
Jean PIERRE
Jean PIERRE Vor 17 Tage
This it's actually not that bad Why sooo much hate?
강연주
강연주 Vor 17 Tage
한국인들은 좋아요를 누르시요
E M
E M Vor 17 Tage
I haven’t experienced tingles in soooo long and I’ve just gotten them all back thanks to your video gal❤️❤️ Amazinggggg content xx
Courtney Lucas
Courtney Lucas Vor 17 Tage
The comments are disgusting
Courtney Lucas
Courtney Lucas Vor 13 Tage
@Jared Smith have a look for yourself
Jared Smith
Jared Smith Vor 13 Tage
How?
walter_does_stuff
walter_does_stuff Vor 17 Tage
ik when u asked to like the video if u want more mouth sounds but i think most people like because the like ur channel BUT OMG THESE MOUTH SOUNDS WERE AWESOME
Ricky Pareja
Ricky Pareja Vor 18 Tage
I miss ur bird :(
SHITPOST PARA VCS
SHITPOST PARA VCS Vor 18 Tage
This your asmrs is beautiful and you is cat omg im sorry
Not a kiko
Not a kiko Vor 18 Tage
am i supposed to sleep or stay awake and try not to let my parents see what im listening to.
Batuhan
Batuhan Vor 18 Tage
lol
Adam Bllaha
Adam Bllaha Vor 18 Tage
I respect this. She isn’t playing around and is 100% true about whole OnlyFans/sex toys and shit. I hate when some girls are making tapping videos and are like "WHOOPS MY LEFT BOOB ALMOST SLIPPED OUT, YOU GUYS, I’M SO CLUMSY, BETTER MAKE IT MY THUMBNAIL"
Jassy !
Jassy ! Vor 4 Tage
.. what girl has done this? pls give me an account name bc i’ve never seen one female artist do that.
Luke G
Luke G Vor 18 Tage
preach
Galina Kraitschik
Galina Kraitschik Vor 18 Tage
When she's whispering my ears feel like she's breathing in my ears, it feels so... I don't know how to explain... warm?😮😃
Mammstar
Mammstar Vor 18 Tage
This is one of the best mouth sounds videos I’ve seen
Jose Angel Espejo Rodriguez
Jose Angel Espejo Rodriguez Vor 18 Tage
No se ingles
Jose Angel Espejo Rodriguez
Jose Angel Espejo Rodriguez Vor 18 Tage
Viva MÉXICO
P3NDEXJ0
P3NDEXJ0 Vor 18 Tage
POV: You started dating the innocent quiet girl with good grades and she invites you over to her house....
Havtf2 尉違ツ-
Havtf2 尉違ツ- Vor 18 Tage
😶😐😑😬🙄😯😦😧😮😲🥱😴🤤😪😵🤐🥴🤢🤮🤧😷🤒🤕🤑🤠😈👿👹👺🤡💩👻💀☠️👽👾🤖🎃😺😸😹😻😼😽🙀😿😾🤲👐🙌👏🤝👍👎👊✊🤛🤜🤞✌️🤟🤘👌🤏👈👆👇☝️✋🤚🖐🖖👋🤙💪🦾🖕✍️🙏🦶🦵🦿💄💋👄🦷👅👂🦻👃👣👁👀🧠🗣👤👥👶🏾👧🏾🧒👦👩🧑👨👩‍🦱🧑‍🦱👨‍🦱👩‍🦰🧑‍🦰👨‍🦰👱‍♀️👱👱‍♂️👩‍🦳🧑‍🦳👨‍🦳👩‍🦲🧑‍🦲👨‍🦲🧔🌞🌝🌛🌜🌚🌻🌼🌸🥀🥀🌾🐚🐚🌱🌱🌿🌿☘️🍀🍀🍀🍄🌾🐚🐚🌷🍃🌒🌕🌞🌝🌛🌜🌚🌘🌗🌒🌔🌙💫💫🌎🌎💫💫🌏🌍🌟🌟✨⚡️✨☄️💥💥🔥🔥🌪🌈☀️🌤⛅️🌥🌥☁️🌧🌧⛈🌨🌨☃️☃️⛄️🌬💧💦💦⛄️💨💨💧💦☂️🌊🌫🌫🍏🍏🍐🍊🍋🍋🍌🍌🍇🍈🍈🍒🍑🥭🥥🥥🥥🥝🍅🍅🍆🍆🥑🥑🥦🥦🥬🥒🌶🌶🌽🥕🥕🧄🧄🧅🧅🥔🥐🥐🥯🥯🥖🥨🧀🧀🍳🧈🥚🥚🧈🥞🧇🧇🥓🥓🍗🍖🦴🍖🥓🥓🌭🌭🍔🍟🍕🥪🥪🦴🦴🍖🥩🥓🥓🥙🧆🌮🌮🌮🌯🥗🥘🥘🍜🍲🍲🍛🍱🍱🥟🥟🦪🍙🍚🍤🍤🍙🍚🍘🍥🥠🥠🥮🍢🍡🍧🍧🎂🎂🍮🍮🍭🍬🍫🍰🍰🍦🍨🍿🍩🍪🍪🌰🥜🍯🥛☕️☕️🍵🧃🥤🍶🍻🍻🥂🥂🥃🥃🍹🚁🧉🍾🧊🥄🍴🍽🥣🥡🥢🧂⚽️🏀🏈⚾️🥎🎾🏉🥏🎱🎱🪀🏓🏸🏑🏑🥍🏏🥅⛳️🪁🪁🏹🎣🥅🥊🥋🥊🎣🏹🏹🥅🥊🎽🎽🛹🛷⛸🥌🥌🥌🎿🏂🏂🪂🏋️‍♀️🚖🚡🚟🚃🚃🚈🚞🚄🚄🚞🚝🚅✈️🚉🛫🛩🛫🛰🛥🛥🚤⛵️⛵️⚓️🛥🛳🏨🏣🏣🕍🏨🏨🕌🕌🏨🏫🏡🏤🏡🏡🏚🏕⛰🏝🏝🏖🏜🏔🏚🏗🕋⛩🛤🗾🌅🌅❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍🤎💔❣️💕💞💓💗💖💘💝💟☮️✝️☪️🕉☸️✡️🔯🕎☯️☦️🛐⛎♈️♉️♊️♋️♌️♍️♎️♏️♐️♑️♒️♓️🆔⚛️🉑☢️☣️📴📳🈶🈚️🈸🈺🈷️✴️🆚💮🉐㊙️㊗️🈴🈵🈹🈲🅰️🅱️🆎🆑🅾️🆘❌⭕️🛑⛔️📛🚫💯💢♨️🚷🚯🚳🚱🔞📵🚭❗️❕❓❔‼️⁉️🔅🔆〽️⚠️🚸🔱⚜️🔰♻️✅🈯️💹❇️✳️❎🌐💠Ⓜ️🌀💤🏧🚾♿️🅿️🈳🈂️🛂🛃🛄🛅🚹🚺🚼🚻🚮🎦📶🈁🔣ℹ️🔤🔡🔠🆖🆗🆙🆒🆕🆓0️⃣1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣🔟🔢#️⃣*️⃣⏏️▶️⏸⏯⏹⏺⏭⏮⏩⏪⏫⏬◀️🔼🔽➡️⬅️⬆️⬇️↗️↘️↙️↖️↕️↔️↪️↩️⤴️⤵️🔀🔁🔂🔄🔃🎵🎶➕➖➗✖️♾💲💱™️©️®️👁‍🗨🔚🔙🔛🔝🔜〰️➰➿✔️☑️🔘🔴🟠🟡🟢🔵🟣⚫️⚪️🟤🔺🔻🔸🔹🔶🔷🔳🔲▪️▫️◾️◽️◼️◻️🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫🔈🔇🔉🔊🔔🔕📣📢💬💭🗯♠️♣️♥️♦️🃏🎴🀄️🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗🕘🕙🕚🕛🕜🕝🕞🕟🕛🕜🕝🕞🕟🕠🕡🕢🕣🕤🕥🕦🕧
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 12 Tage
You good bro?
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
This dude speaking enchantment table
Banana
Banana Vor 16 Tage
wtf😂😂
Benjiii
Benjiii Vor 18 Tage
Bro? You good? Jesus loves you btw
The Rat
The Rat Vor 12 Stunden
@Sheet Corn insulting isn't the same as stating when people died tho, is it? "Henry VIII died in 1547 and doesn't know any of us exist" isn't gonna insult someone who enjoys reading about Tudor England. Insulting would be like "omfg do you actually believe that? Like seriously you believe some guy died for 3 days, woke up and rode a cloud into the sky? Omg that's so stupid. You think you eat his body and drink his blood? Omg are you actually serious? Have you even read the bible, it's full of so many contradictions it's not even funny. And you actually believe that?" or "ffs you don't even know the origins of the "christian" holidays so stop celebrating them." And not "this person died at this time and, by consequence of that, doesn't know we exist." (Edit for grammar)
Sheet Corn
Sheet Corn Vor 12 Stunden
@The Rat insulting religion on a weird asmr video, what has your life come to
Jassy !
Jassy ! Vor 4 Tage
@The Rat idk i think she agrees he’s been dead for 2000 years lmao
The Rat
The Rat Vor 5 Tage
@CheetahDragon I admit that could seem rude of me, but I'vs not said anything else for you to agree with??
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 5 Tage
@The Rat People that believe in Jesus believe that he watches over them from Heaven, please don’t disrespect religion. I do agree with other things you’ve said though :)
Manar EZZAHRAOUI
Manar EZZAHRAOUI Vor 18 Tage
Ear blowing plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
BlueRing45
BlueRing45 Vor 18 Tage
When she says heeeeeeeeyyyy It sounds like a blaze from minecraff
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
YOOOO YOURE RIGHT
Ellie Girl
Ellie Girl Vor 18 Tage
Me making sounds to get my mom to tuck me in bed but doing it quietly because I haven’t decided yet 10:38
BiG Heart
BiG Heart Vor 18 Tage
What are special about those toys I don’t get it
CheetahDragon
CheetahDragon Vor 12 Tage
I seriously don’t know if you’re joking-
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
...wait like three years and then come back lmao
crisp tide
crisp tide Vor 17 Tage
@Impulsive Devil neither can i.. never know on the internet
Impulsive Devil
Impulsive Devil Vor 18 Tage
I can’t tell if this is a joke or not 😭
Vitor 8.
Vitor 8. Vor 18 Tage
oi
Dou Ja
Dou Ja Vor 18 Tage
8:22 just a random time stamp
Zephkido
Zephkido Vor 18 Tage
This gives me so much stress ... I can’t listen to this
Loyal Night
Loyal Night Vor 2 Stunden
@Sheet Corn why would I care if she notices me? I could seriously give 2 fucks less if she was to even notice me. I just don’t like it when people can just leave a dislike and bail. I see no reason to spread this. Simply click off the video, why even say anything in the first place the dislikes were made for a reason. Listen kid, if you can’t even spell a word properly then don’t even come at someone. Once you learn how to spell an actual word that’s not hard to spell with no need to abbreviate it then you can speak to people. But until that day comes when you don’t have to spell “your” with “ur” then you may be allowed to speak to someone. But as I said with the rest of the people, go to school and actually get more brain cells 😂 maybe they’ll teach you how to spell correctly :)
Sheet Corn
Sheet Corn Vor 12 Stunden
@Loyal Night so people arent allowed to have an opinion? Sorry, you’re here to defend ur queen who doesnt even know u exist
The Rat
The Rat Vor 5 Tage
Then don't
crisp tide
crisp tide Vor 17 Tage
no one is making you stay honey
Loyal Night
Loyal Night Vor 17 Tage
Don’t watch it if it does. You’re like the rest of the hate comments. Someone that has 0 brain cells smh
Bungee Jar
Bungee Jar Vor 18 Tage
The way that yall talk about what she's wearing is stupid lol cause she doesn't sexualize this. She just knows that some people will do that, and those people are actually disgusting, but they get her views.
James Barton
James Barton Vor 13 Tage
But she is though that’s what she’s all about check her insta and the description
Cringe Sauce
Cringe Sauce Vor 15 Tage
@Bungee Jar your the one that seems mad, I literally just made a reference to your profile pic and you try and start an argument
Bungee Jar
Bungee Jar Vor 15 Tage
@Cringe Sauce I'm not trying to start anything, just pointing it out calm down
Cringe Sauce
Cringe Sauce Vor 15 Tage
@Bungee Jar i literally agreed with you, why you tryna start some shit
Head of a thousand sheep's wool
Head of a thousand sheep's wool Vor 16 Tage
@Cringe Sauce It's almost as if anime characters aren't real people and she is
Mrfissyys
Mrfissyys Vor 18 Tage
T-T-TO-Today
ASMR 2 Hour Best Mouth Sounds For Sleep
2:00:17
Winter Hibernation Clinic🌨 ASMR
1:40:06
Latte ASMR
Aufrufe 3,8 Mio.
CI SARAI (IRGENDWIE) (feat. Pietro Lombardi)
3:17
Giovanni Zarrella - Topic
Aufrufe 23 Tsd.
JP Performance - Zu Besuch bei Dr. Düsentrieb
37:24
WONHO 원호 'LOSE' MV
3:15
WONHO
Aufrufe 573 Tsd.
ASMR Eating your Ears
18:07
Diddly ASMR
Aufrufe 661 Tsd.
The Ultimate Tapping ASMR 3 Hours (No Talking)
3:14:07
ASMR Sex Ed- Answering Your Questions
15:01
Diddly ASMR
Aufrufe 206 Tsd.
ASMR Super Sensitive Mouth Sounds
21:52
Lin ASMR
Aufrufe 592 Tsd.
ASMR Giving each other tingles
21:22
Diddly ASMR
Aufrufe 495 Tsd.
ASMR Ultra Rare Mouth Sounds
16:46
Diddly ASMR
Aufrufe 916 Tsd.
ASMR Super Sensitive Mouth Sounds
21:04
Diddly ASMR
Aufrufe 1,2 Mio.
CI SARAI (IRGENDWIE) (feat. Pietro Lombardi)
3:17
Giovanni Zarrella - Topic
Aufrufe 23 Tsd.
JP Performance - Zu Besuch bei Dr. Düsentrieb
37:24
WONHO 원호 'LOSE' MV
3:15
WONHO
Aufrufe 573 Tsd.
Yasak Elma 99. Bölüm
2:5:13
Yasak Elma
Aufrufe 1,2 Mio.
Beziehungen sind zu teuer!  | Shayan Garcia
9:45
Shayan Garcia
Aufrufe 233 Tsd.
Son Yaz 8. Bölüm | Hoşçakal
2:29:04
Son Yaz
Aufrufe 841 Tsd.
Horror-Mutter: Sie treibt mich in den Wahnsinn! | Hilf Mir!
16:09
Hilf Mir! Jung, pleite, verzweifelt
Aufrufe 156 Tsd.
Dieses Bild kostet 70.000.000$
10:24
laserluca
Aufrufe 290 Tsd.