Doğduğun Ev Kaderindir | 20. Bölüm

  Aufrufe 3,737,786

Doğduğun Ev Kaderindir

Vor 2 Monate

Doğduğun Ev Kaderindir 20. Bölüm
Zeynep ve Mehdi arasındaki gerilim Mehdi’nin Barış’ı evde görmesiyle tırmanır. Öfkesini kontrol etmekte zorlanan Mehdi önce Zeynep’in kalbini kırar sonra da acısını Nuh’tan çıkarır. Cemile ile olan ilişkisi nedeniyle Nuh’a da sırtını dönen Mehdi işi bile gözden çıkararak iyice yalnızlaşacaktır.
Barış ziyareti sırasındaki alçak gönüllüğü ve yardımseverliği ile ev halkının gönlünü fetheder. Zeynep artık Barış ile her şeyi konuşabileceğini anlar. Ancak Barış ve Zeynep’in günden güne güçlenen dostluğu kısa sürede Mehdi’nin kıskançlığının hedefi haline gelecektir.
Zeynep bir taraftan Nazlı ve Mehdi’ye dair soru işaretleri ve kıskançlık hissi ile mücadele ederken bir taraftan da Cemile ve Nuh’a destek olmaya çalışır. İyice bunalıma giren Müjgan tarafından da kabul görmeyen ikiliye başta Sultan ve Zeynep olmak üzere tüm ev halkı sahip çıkar. Sonunda Cemile ve Nuh için kurulan düğün birçok sürprizi de beraberinde getirir.
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #OGM #TV8

KOMMENTARE
Beyza Atar
Beyza Atar Vor 13 Stunden
Baris da basta suratsz iskolikdi sımdi evine calisan bile almayan her isini kendi yapan mukemmel adama dönüştü
Eylül Culpan
Eylül Culpan Vor 2 Tage
58:56 mujgani gözlerimle öldürdüm yani
Tuba Bubba
Tuba Bubba Vor 3 Tage
sakine ölsün. LÜÜÜÜTFEN
Aleyna Baytaroglu
Aleyna Baytaroglu Vor 3 Tage
Sadece sevdiklerimizi mi kıskanırız yoksa sahip olamadıklarımızı mı ? 1 .34 .25
Aynur Huseynova
Aynur Huseynova Vor 4 Tage
Gulmelidir ee vAllah. Hansi sirket muduru bu qeder sade ve yaxindan tanis olur işcisinin problemleri ile. Her bir insanin heyatinda bu qeder yuk var. Qeyri adi ne var ki.
Ayhan Yücel
Ayhan Yücel Vor 5 Tage
NASIL DEVAM EDECEK COK MERAK EDİYORUMMMMMMMMMMMMM
Hakan
Hakan Vor 5 Tage
1:10:55 gördüğüm kadının memesi mi ?
MinooZ82
MinooZ82 Vor 5 Tage
Eskilerin evlilikleri neden 40/ 50 yil sürüyordu acaba, hic sordunuzmu kendinize? Sanki onlar hic kavga etmiyorlarmiydi? Mehdiye baktipda kendi kocasini gören cok var kadin burda, buna eminim. Ilk firsatta bosanmak dogrumu sizce? Anne babalarimiz bize böylemi ögretti? Af edilecek seyler var af edilmicek seyler var. Mehdi karakteri linc ediliyo, haksizlik yapildigi kanaatindeyim.
Wrong Alarm
Wrong Alarm Vor 6 Tage
Müşgan kadın gibi kadın.
Ləman Alxasova
Ləman Alxasova Vor 7 Tage
1:10:57 kadının dekoltesi😂😂
neslihan demirci
neslihan demirci Vor 9 Tage
Ya sultan bakkal... adile naşit gibi hatunsun.. bulunduğun yeri neşelendiriyorsun
BEGOÑA RUIZ SAINZ
BEGOÑA RUIZ SAINZ Vor 10 Tage
Que horror no puedo con mehdi todos acojonados tremendo chulo
Салон Симсим
Салон Симсим Vor 10 Tage
Bu nədir ee bu seriallarda hamı 20 il deyir seyitali deyir 20 il yıldız deyir 20 yil bular deyir 20 il deyəsən 2020 nin seriallarında modda 20 ildi😀
Asi Soylu
Asi Soylu Vor 10 Tage
Sakinenin katili olacağım en sonunda adın batsın Sakine
LALA T
LALA T Vor 11 Tage
bir yerde oxumuşdum ki "eger filmde bir karaktere asiq olub ve ya nifret edirsinizse, bu hemin o karakteri canlandiran aktyorun pesekar olmagindan ireli gelir". Oxuyuram ki her kes Sakineye nefret edir, hetta gormek istemeyenler bele var😂 bu hemin aktrisanin oz rolunu ela oynamagindan ireli gelir❤
Xanim Xanım
Xanim Xanım Vor 12 Tage
Bu kino heç bitməsin İnsAllah
Zeki Bostancı
Zeki Bostancı Vor 12 Tage
Türk erkekleri Nermin Hanım gibi bir hanım isterler diyenler kaç kişi :D ...
Mücahittin Soydan
Mücahittin Soydan Vor 12 Tage
1:34:12
Emre Oyunda
Emre Oyunda Vor 12 Tage
01.34.12
Aynur Uça
Aynur Uça Vor 13 Tage
Nerminde müjganlaşma emareleri göstermeye başladı gerçi eskidende müjgandan farkı yoktu ama uzun süredir gözükmediği için unutulmuştu hazır yeni Zengin bir damat adayı buldu sonuna kadar gider araya nifak sokmaya ezikliğini böyle telafi ediyor ZAVALLI
Nidia Hernández Alanís
Nidia Hernández Alanís Vor 13 Tage
Excelente serie o novela!! me encantan las turcas!! de hace poco tiempo para acá...PERO ES MUY MALA TRADUCCIÓN EN ESPAÑOL, ESCRITO.....
En Güzel Melek
En Güzel Melek Vor 13 Tage
Bu ne biçim bir lugat ablası oğlum diye konuşuyor kardeşine😡
Şenay Demirel
Şenay Demirel Vor 14 Tage
Cemile seni hiç sevmiyorum artık😒
Хатидже Орманова
Хатидже Орманова Vor 14 Tage
Bu dizide bir tek Mehdinin cani yaniyo, Zeynebin ishi bayinlik, Zeyneb kendine gelsin
Ana Gonzalez
Ana Gonzalez Vor 14 Tage
Dónde puedo ver el capítulo 20 subtitulado en español muchas gracias
Bla Bla
Bla Bla Vor 14 Tage
Nazli gibi “kadinlar“ nekadar basitsiniz yaa
Cesika Cesika
Cesika Cesika Vor 14 Tage
Sakineye qiciq oluyorum
bartender serkan köse
bartender serkan köse Vor 14 Tage
Düğūn seyircisiz maç gibi..
Siyah Oyun
Siyah Oyun Vor 15 Tage
1:34:12
Siyah Oyun
Siyah Oyun Vor 15 Tage
0Doğduğun Ev Kaderindir 20.Bölüm. 1.34.12
Azercell Azercell
Azercell Azercell Vor 15 Tage
bu mehdiden diksiniyoum
Kandi Ava
Kandi Ava Vor 17 Tage
Butun qadinlar Barisa asik oldu🤣👍🏼
Gunay Hesenova
Gunay Hesenova Vor 17 Tage
Çok isdiyorum Bariş'la Zeyneb'in arasinda büyük Aşk yaşansin şu Mehdi'den kurtulsun bu ne ya her kese hüküm ediyor isdiyorki bu dediyi olsun herkes buna köle olsun🙄😏
Bratan Bratan1
Bratan Bratan1 Vor 17 Tage
Zeynep ne güzel dans ediyorsun.
Eladio Guilarte
Eladio Guilarte Vor 18 Tage
When it is coming with Spanish sub tittles?
maraya
maraya Vor 18 Tage
ZeyMeh 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸❤❤❤❤
Eylul Gökçeoğlu
Eylul Gökçeoğlu Vor 18 Tage
1:34:12
Meryem Saka
Meryem Saka Vor 18 Tage
Emine sanki pisman oldu, nuh’la evlemedigine!
Melek Meyer
Melek Meyer Vor 18 Tage
Ya bu nasıl sevgi Zeynebin ödü kopuyor Mehdi sinirlicek falan korkuyor bu ne be
TR_roblox _kralı
TR_roblox _kralı Vor 18 Tage
1:34:12
Reqsane Binnetzade
Reqsane Binnetzade Vor 18 Tage
Cemilenin ablasina bax ya bu kadar kotu olmur ya insan yox artikkkkkk
Reqsane Binnetzade
Reqsane Binnetzade Vor 19 Tage
Cəmile ve nuh evlensin yaa🥰🥰
Tusem Kumru
Tusem Kumru Vor 19 Tage
1:34:12
cecilia beatriz garcia
cecilia beatriz garcia Vor 19 Tage
Me encanta esta novela es una de mis preferidas por favor la pueden traducir en español
Ahmet
Ahmet Vor 19 Tage
1:34:12
Retarder Tv
Retarder Tv Vor 20 Tage
1:34:12
yamaç kurt
yamaç kurt Vor 20 Tage
Doğdun ev kadarindir 20 bölüm 1:34:12
Roblox_ Ceren
Roblox_ Ceren Vor 20 Tage
1:34:12
• Muzluelma_123 •
• Muzluelma_123 • Vor 20 Tage
Arkadaşıma dedim ki beğendin mi bu kıyafeti dedi ki biraz ben de dedim beğenmediysen söyle bana dedi doğduğun ev kadarindir 1:34:12 aç işte buradayım
LAYLA DOMO
LAYLA DOMO Vor 20 Tage
(Bu Sakine hep Mehdi yapmaz diyor)( Eylül’ün annesi gibi Kemal yapmaz diyor kırgın çiçeklerde ) 😒
cherry tv
cherry tv Vor 20 Tage
1:34:12
Tathy Palacios
Tathy Palacios Vor 21 Tag
Necesitó los subtítulos al español 😢😭
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
1:33:44 yaaa bu adam cok iyi beee
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
1:26:00 en güzel anamli bir sahne BAYILDIM Agliyasim geldi bu kiz hakketi yaaa
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
1:21:26 yaaaa güldük sonundaaa biraz heheh e
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
1:18:15 VAAYYYY neeee kadar güzel olmusss yaaaa Cemileee
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
59:53 bayıldım bu kadınlar gücüne bu bölümde 👑👑👑👑👑👑👑👑👑😍😍😍😍😍😍😍😍
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
56:36 elim ayam titriyor bu kız mutlu olurkeeeeennnn 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
54:56 BEN BU YENİ CEMİLEYE AŞIĞIM YAAA 😃😃😃😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
47:50 👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
R. Brsh
R. Brsh Vor 21 Tag
28:37 yahu bu senin eski kafan var yaaa mehdi - çok gıcık oliyrum - adam aşık olmuş - bıçaklamış onu ne saçma bir şekilde çalışıyo o kafan!!
Betul sena Celik
Betul sena Celik Vor 21 Tag
1.34.12
Keko. Bese
Keko. Bese Vor 22 Tage
1:34:12
واحة الأمل
واحة الأمل Vor 22 Tage
1:21:11
Duygu Erzurum
Duygu Erzurum Vor 23 Tage
Bi ara kemalim yapmazdi simdi sakine: mehdi oglum yapmaz😂
Trgt Hacks
Trgt Hacks Vor 23 Tage
1:34:12 sevgileri olan bunu yollasın
Mehmet Faruk Özbay
Mehmet Faruk Özbay Vor 23 Tage
1:34:12
Камила Джаниева
Камила Джаниева Vor 24 Tage
Hec Mehtini beyenmirem. Zeynebe hec yaraşmir!
Камила Джаниева
Камила Джаниева Vor 24 Tage
Barış və Zeyneb💜
AYTEKİN_ bs21
AYTEKİN_ bs21 Vor 24 Tage
Doğduğun ev kaderindir 1:34:12 +1 leyin
maria izzo
maria izzo Vor 24 Tage
Che colonna sonora!!!!Meravigliosa!!!!
maria izzo
maria izzo Vor 24 Tage
GRANDE GRANDE DEMET HA SUPERATO SE STESSA!!!CHE BRAVURA E PROFFESSIONALITA!!!PURE LUI MERAVIGLIOSO ATTORE E GLI ALTRI!!!
Lady Leandre
Lady Leandre Vor 24 Tage
1:14:44 Emine, beğenmediğin Nuh neler yapıyor sevdiği için. Yazık oldu sana :(
çiğdem
çiğdem Vor 24 Tage
Şu Mehdi’nin herkesin ahlak bekçisi olması ama en büyük ahlaksızın kendisi olması beni deli ediyor. Bu tip yobaz insanlar oldukça biz gelişmicez. Kendisi bi önceki gün kadınla kalırken , dul bi kadınla ilişki yaşayıp onu hamile bırakırken sonrasında nikahlı karısının yanına o dul kadını getirirken neden aramıyor bu ahlakı!? Rezillik..
Lady Leandre
Lady Leandre Vor 24 Tage
Aynen öyle ya. Bi de trip yapıyor Barış bey kahvaltıya gelmiş diye, kendi yaptığını söylemeye yüzü yok karaktersiz herif
Turan Yücekaya
Turan Yücekaya Vor 24 Tage
Müjgan (Mutsuzluk anıtı)
• Mélødy •
• Mélødy • Vor 24 Tage
1:34:12
Yağmur ekin
Yağmur ekin Vor 24 Tage
1:34:12 bişey varmış arkadaslar
Ego Bs
Ego Bs Vor 24 Tage
1:34:12 İzleyin ;(
Shifting #
Shifting # Vor 24 Tage
1:34:12
YEEK
YEEK Vor 24 Tage
Nuh adamsin adam👏
MERT ERCAN
MERT ERCAN Vor 24 Tage
Çok huzel bi film ama kalitesi bok gibi.düzeltin,bence ama baya guzel
SadeceENES
SadeceENES Vor 25 Tage
1:34:12 :(
SEMİHA Yılmaz
SEMİHA Yılmaz Vor 25 Tage
1:34:12
Gül Hanım
Gül Hanım Vor 25 Tage
dizinin sonuna yakın ki yeri kara sevdaya benzeten bir benmiyim? 🙄🙄
dsAKINCI
dsAKINCI Vor 25 Tage
Doğduğun Ev Kaderindir 20.bölüm 1.34.12 yorumundan geldim
Enls -
Enls - Vor 25 Tage
@slorn1s.pubg:Doğduğun Ev Kaderindir 20.bölüm 1.34.12
Maide ReyI
Maide ReyI Vor 25 Tage
como lo veo en español?
Ekrem Akpınar
Ekrem Akpınar Vor 25 Tage
Barış sinsi biri ve hasta
Гергана Маринова
Гергана Маринова Vor 26 Tage
Bu benale görünce benim sinirim çok fena bozuluyo aa ona gıcık oluyorum!! Bide kıskanıyo hayret bişey yaa
elshad memmedov
elshad memmedov Vor 27 Tage
Vallahi ben Azerbaycan'dan bile bu Mujgandan korkuyorum Allah korusun 😂😂
Yeliz Büyükli
Yeliz Büyükli Vor 27 Tage
Cemile ile Nuh çok tatlılar ya 🥰
Hatice Cetin
Hatice Cetin Vor 28 Tage
Sultan nekadar tatli yarabbim
Hatice Cetin
Hatice Cetin Vor 28 Tage
Erkek adammis o. Su soze gicik oluyorum. Erkeklere boylelikle asilaniyor hersey
Hatice Cetin
Hatice Cetin Vor 28 Tage
Aslinda baris gibi yakisikli basrol oynayacakti. Adam cok yakisiyor vede cokkkk yakisikli masaAllah
N. Unuvar
N. Unuvar Vor 29 Tage
Bu guzel dizideki bu abuk subuk kiyafetleri hic mi hic anlayamadim. Hele Zeynebin kiyafetleri, olacak sey degil. Kiz zaten hafif dogunca, ne kadar drape, balon kol, kisa acik bel kiyafet varsa kizin uzerinde... :(
Gamze Demir
Gamze Demir Vor 29 Tage
Helal Cemile psikolog olaymışın keşke
Gamze Demir
Gamze Demir Vor 29 Tage
Mehdi de Cemile de Müjganin karakterini çok iyi anladılar
Aytan Mamedova
Aytan Mamedova Vor Monat
Bu kino çox mükəmməldi.Heç kimə bağlanmamağın bariz nümunəsidi bu kino❗️🖤
III 360Hack III
III 360Hack III Vor Monat
Günümüzde İnsanlar bir birine çok az zaman ayırıyor doğal olarak herkesin elde etmeyi hayal ettiği bir takım hedefler olduğundan insanlar aralarında daha az paylaşımcı daha içine kapanan ve dialoga uzak yaşayan bir i̇nsanlık ortaya geliyor... Oysaki herşeyin başta çözüm yolu Dialog konuşmaktan kaçan insan eninde sonunda çıkmaz bir yola girer.... İnsanların büyük bir kısmı böyle olunca Arkadaşlıklar, Evlilikler tehlikeye girmektedir... Bizim karşı tarafdan beklentili olmamızın dışında öncelikle daha anlayışlı ve daha çok dinleyen bir i̇nsanlık olmamız şart. Çünkü sürekli karşı tarafdan bir beklenti içinde olduğumuz zaman bu beklentileri bir süre sonra karşımızdakinin omzunda bir dağ olacaktır ve bu ruh haline, davranışlarına hatta konuşmalarına yansıyacaktır.... Beklentilerimizi karşı tarafa sunmadan önce bulunulan koşulları elden geçirip sunmakta fayda var nitekim kontrollü olmakta ve beklentilerimizi olabildiğince azaltmakta fayda var - mümkünse zamana bırakın ve birden çok beklenti içinde olmamak en sağlıklı olandır her iki taraf için de.....
Vako 595
Vako 595 Vor Monat
Hic erkek arkadawin varmi Allah awkina varya Nuh😂😂😂ya Sultan abla bayliyom sana🤩
Doğduğun Ev Kaderindir | 21. Bölüm
2:13:00
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 3,4 Mio.
Doğduğun Ev Kaderindir | 27. Bölüm
2:12:17
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 2,6 Mio.
VEGA - INTRO 069 (prod. MEDUSA, YUNG SWISHER & EFE)
2:36
Ich bin nicht gut genug - DRUCK Fatou - Folge 5
21:52
DRUCK - Die Serie
Aufrufe 159 Tsd.
Doğduğun Ev Kaderindir | 24. Bölüm
1:56:39
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 3,2 Mio.
Doğduğun Ev Kaderindir | 13. Bölüm
2:23:33
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 3,7 Mio.
Sol Yanım 7. Bölüm
2:13:16
Sol Yanım
Aufrufe 2,6 Mio.
Bali and why everyone is crazy about it. Big Episode.
1:02:15
Антон Птушкин
Aufrufe 17 Mio.
Doğduğun Ev Kaderindir | 11. Bölüm
2:33:34
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 5 Mio.
Doğduğun Ev Kaderindir | 3. Bölüm
2:08:37
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 4,2 Mio.
Doğduğun Ev Kaderindir | 19. Bölüm
2:22:55
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 2,6 Mio.
Doğduğun Ev Kaderindir | 26. Bölüm
2:26:07
Doğduğun Ev Kaderindir
Aufrufe 3,8 Mio.
VEGA - INTRO 069 (prod. MEDUSA, YUNG SWISHER & EFE)
2:36
Ich bin nicht gut genug - DRUCK Fatou - Folge 5
21:52
DRUCK - Die Serie
Aufrufe 159 Tsd.
Tozkoparan İskender 3. Bölüm
55:31
Tozkoparan İskender
Aufrufe 2,3 Mio.
Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm🏹
2:34:55
Uyanış: Büyük Selçuklu
Aufrufe 2,5 Mio.
Helmut der Wal
1:40
New Universe
Aufrufe 77 Tsd.