Kardeşlerim 8. Bölüm

  Aufrufe 7,854,196

KARDEŞLERİM

Vor 29 Tage

8. Bölüm Özeti:
“Kalp en çok tutunduğu dala kırılır!”
Kenan’ın ölümü tüm dengeleri değiştirirken Suzan, Akif, Nebahat cephesinde sular durulmaz. Çocuklar yaşadığı felaketten sonra yaşamlarını düzene sokmak için var gücüyle çalışırken, Orhan’ın sunduğu teklif Kadir’le Ömer’i umutlandırır. Kadir’in Süsen’le olan arkadaşlığının iç yüzünü öğrenen Melisa, Kadir’le yüzleşmek ister. Şengül’ün Nebahat’ten alacağı paranın hayaliyle girdiği borçlar, Orhan’la arasının açılmasına sebep olur. Berk’in Aybike’yi zora sokan planı ise beklenmedik olaylara yol açar.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi DEpost kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

KOMMENTARE
KARDEŞLERİM
KARDEŞLERİM Vor 27 Tage
#KardeşlerimTrendlerde ⚡️
Harry._.Potter Edit
Harry._.Potter Edit Vor 7 Stunden
Daha zirvenin altındayız admin sen bide reytingleri 30.0 görünce bak 😍
Камила Кавазова
Камила Кавазова Vor Tag
mükemmel
Əfqan Ebdulrehimov
Əfqan Ebdulrehimov Vor Tag
Çok 🤩
Zeki Ege SARAÇÖZ
Zeki Ege SARAÇÖZ Vor 3 Tage
Her zaman zirve görecez kardeşlerim 😎
Asyae 48
Asyae 48 Vor 4 Tage
😍
Eslem Yılmaz
Eslem Yılmaz Vor Stunde
1:28:32 belki işinize yarar dedim
Cemre Bekar
Cemre Bekar Vor 2 Stunden
Yeni bir aşk doğuyor 😂 Ayşe ❤️ Ömer
haci ateş
haci ateş Vor 6 Stunden
Hayaller ve hayatlar asdor;)
Sinem Nur Güvercin
Sinem Nur Güvercin Vor 8 Stunden
Bence bir bölümde olsan Berk’in ailesi gösterilebilir
Leyli Ihtiyarowa
Leyli Ihtiyarowa Vor 10 Stunden
Anem özel
Mətanət Səfərli
Mətanət Səfərli Vor 10 Stunden
Ömer Kadir Oğulcan gibi abilerim olsaydı keşke.Ya da dur.Oğulcan abim.,Ömer sevgilim,Kadir kankam olsaydı keşke😍
Mətanət Səfərli
Mətanət Səfərli Vor 10 Stunden
-Kız bizim sınıftaymış lan +Nasıl yabi biz niye görmedik
Yaşar emre Aydın
Yaşar emre Aydın Vor 11 Stunden
Süsü kimin sevgilisi 🤣🤣🤣
blablabla
blablabla Vor 11 Stunden
Sırf seyirci süsenle kadiri sevdi diye senarist ilerde süseni kötü karakter yapıcak gibime geliyo..
tuğçe kılınç
tuğçe kılınç Vor 12 Stunden
ulen habire kızın elini tutuyo kız da anlamıyo hayır yanı asıyecim ağzıyla söylese deha az belli olur:))))))))))
cemrem403
cemrem403 Vor 12 Stunden
Oturmuş berkin adam olmasını bekliyorum:👁👄👁
elif
elif Vor 13 Stunden
Asiyenin şarkı söylerken ki sesi değiştirin be
Çingizxan Hüseynov
Çingizxan Hüseynov Vor 14 Stunden
"Bu gün variz, yarın yokuz"
Ahh ömer hüzünlü kekim
Ahh ömer hüzünlü kekim Vor 15 Stunden
1:28:33 ayy gülmekten karnım ağrıdı o nasıl dans be şengül😅😅😅
elizan Demirekin
elizan Demirekin Vor 16 Stunden
Berkeçokk gıcık olanlar +1
Orxan Muradov
Orxan Muradov Vor 17 Stunden
Kim Süsen ile,Kadiri yakıştırıyor 🥰 👇🏻
Çetin Akıncı
Çetin Akıncı Vor 17 Stunden
berki sevmeyenler like atsın
Zeynep Yildirim
Zeynep Yildirim Vor 18 Stunden
Şu kadir her ağladığında ben çok kötü oluyorum yaa sadece kadirde ama😢
Nur Malkoc
Nur Malkoc Vor 14 Stunden
Bende ömer ağlayınca bi garip oluyorumm :(
Haticenur Yildirim
Haticenur Yildirim Vor 19 Stunden
Oley bugün cumartesi veeee kardeşlerim dizisi varrr
M
M Vor 19 Stunden
Ömer'in atari sürekli abisine yaa, yazık abisine Ömer = çok mu şey istedim, ha çok mu şey istedim... diyip duruyor
Zeynab tavkoli
Zeynab tavkoli Vor 23 Stunden
Ya şu Berk niye akıllanmiyor?
تصميم رورو جوجو
تصميم رورو جوجو Vor 23 Stunden
Aynen ya gitçikşe iyi leşyor
pembik rock
pembik rock Vor Tag
berk=teoman😎🤘🏻
Icewizard
Icewizard Vor Tag
La havle tüm işçiler neden bilerek Kadire babasını hatırlatmaya çalışıyo
Icewizard
Icewizard Vor Tag
Ben anlamadım Ömerlerin eskiden yaşadığı eve noldu?
Icewizard
Icewizard Vor Tag
Normalde Doruk:👿 Asiyenin yanında Doruk:😇
تصميم رورو جوجو
تصميم رورو جوجو Vor 23 Stunden
Aynen
Furkan Karakaş
Furkan Karakaş Vor Tag
Seyyar Holding
Melek Uzelli
Melek Uzelli Vor Tag
bişey diyeceğim pilav arabasının parasını ödemeleri lazım doruk arabası çizildiğinde 15.000 lira istemişti
Aycan Arslan
Aycan Arslan Vor Tag
Evet
ARMY
ARMY Vor Tag
Doruk:Seninde bu aralar canın şarkı söylemek istiyormu? Ben:Hemde nasılll jddkdkdkskdmmssmsmsmkskssksmskkskkssksksmsk
Duygu
Duygu Vor Tag
Benim abim Oğulcanın 4/1i olsa şükredicem🥺
0.0
0.0 Vor Tag
süsen > melis
soso Fdd
soso Fdd Vor Tag
1:28:39 😂😂😂😭❤
Isa Ulfer
Isa Ulfer Vor Tag
Ne kadar dizi olsada akif neden hep kazanıyor ?
Sibel Türk
Sibel Türk Vor Tag
48:08 cok ıyı😍😍❤❤
Bdnsn Msçsç
Bdnsn Msçsç Vor Tag
Akif neden hep siyah giyniyor🤔
This is lie
This is lie Vor Tag
*DORUK İLE ASİYE YAKIŞMIYORR*
This is lie
This is lie Vor Tag
Neden bütün babaları öldürüyorsunuz ya manyadınız mı
İsra Karahan
İsra Karahan Vor Tag
Yeni ship ÖmAy
Selma kıratlı
Selma kıratlı Vor Tag
Bad boy doruk
İsra Karahan
İsra Karahan Vor Tag
TikTok un yeni adı bihboh 😂😂😂😂
Bdnsn Msçsç
Bdnsn Msçsç Vor Tag
Akif neden hep siyah giyniyor🤔
semanur altun
semanur altun Vor Tag
Berki adam edecek tek kişi aybüyke vallah
CEMCEL dizicinizz
CEMCEL dizicinizz Vor Tag
Diziye 4 gündür başladım.Bağımlılık yaptı.İzlemeden duramıyorum.Çok iyi bir dizi
Buse Bezir
Buse Bezir Vor Tag
Tiktok dlslsiaşaiaiağ
Cemre Bekar
Cemre Bekar Vor 2 Tage
Şu Şengül yanımda olsa boğmuştum onu
Murat Coşar
Murat Coşar Vor 2 Tage
Doruk bu bölüm gi i hep iyi olsun +1
yaren çakır
yaren çakır Vor 2 Tage
kaç bölümdür birinin akife okkalı bi tokat atmasını bekliyorum suzan attı çok şükür rahatladım xöaiösçqşqöşqqlşw
ツGüler
ツGüler Vor 2 Tage
8.bölüm sonu.
This is lie
This is lie Vor 2 Tage
Asiye ile Doruk hiç yakışmıyorlar.Asiye Doruğun küçük kardeşi gibi duruyor.Zaten de öyle gerçek hayatta Doruk 26 Asiye 16 yaşında aq
GÜLSÜM Coşkun
GÜLSÜM Coşkun Vor Tag
Hazal kaya yaş 30 ali atay yaş 45 evli
This is lie
This is lie Vor 2 Tage
13:22 Burada Harika`nın oyunculuğu mükemmel..Tüylerim diken diken oldu resmen o çığlıklardan sonra
الفراتي المجنون
الفراتي المجنون Vor 2 Tage
fndbt
Damla Uysal
Damla Uysal Vor 2 Tage
Susen çok tatlı kız ya
GÖKSU
GÖKSU Vor 2 Tage
Ödev bahane asiye şahane :d
Cemre Bekar
Cemre Bekar Vor 2 Tage
Yaa şu Akif de ne yaparsa yapsın Nebahat ona ilgi göstermekten vazgeçemiyor 🤦🏼‍♀️
SCØBYY
SCØBYY Vor 19 Stunden
Çün ki sevir
Buse Akkaya
Buse Akkaya Vor 2 Tage
Boşuna kötüye bişey olmaz demiyolar resmen dokuz canlı bu Akif
Damla Uysal
Damla Uysal Vor 2 Tage
Harika içimi yaktın be
Kübra Erarslan
Kübra Erarslan Vor 2 Tage
Bu orhan bes bin lirayla arabayi alacağına direkt borcu niye ödemedi ya ahahahah
Batuhan Kerman
Batuhan Kerman Vor 2 Tage
Şengul gitsin diyenler ++++++++1 lesin
Yağmur Angı
Yağmur Angı Vor 2 Tage
Okulun üstte gözüken televizyonunda niye herzaman aynı sahne çıkıyor
Nur Malkoc
Nur Malkoc Vor 14 Stunden
Ayn ya APAŞXŞDKPDLEŞSLSPCLSLDOSKŞSLDPDLSKDPSKDOSKODKXPSPAĞSL
Dana YT
Dana YT Vor 2 Tage
Ya siz sevgili olun çok yakiş yorsunuz ya doruk la
Jjn Bnn
Jjn Bnn Vor 2 Tage
olmesi gereken tek birisi var oda akip baska yok 😋
BTS_ARMY fan Girls
BTS_ARMY fan Girls Vor 2 Tage
Şu Aybüke iyi kız güzel kızda aradabi yolasım geliyor gıcık gıcık hareketleri var bazen babasıda utandı çocukları yağmurda yürüttü saçma sapan kıskançlıkları bazende çok iyi bi çözemedim annesinide çözemedim zaten
Meryem Öztürk
Meryem Öztürk Vor 2 Tage
Bir bölümde hastanede bitmese şaşırcam
Ayshe Eliyeva
Ayshe Eliyeva Vor 2 Tage
1:35:44 top bana deydii
İsra Karahan
İsra Karahan Vor 2 Tage
Oğulcanın o güzel kalbi❤
Elmeddin Quluzade
Elmeddin Quluzade Vor 2 Tage
melisanın burnu amelıyat olsun diyenler😄😄
zeynep yağmur
zeynep yağmur Vor 2 Tage
1:51:33 başa sarıp izliyorum bağımlılık yaptı 😃❤️
İkra Tekgül
İkra Tekgül Vor 2 Tage
Doruk artık yürümüyor koşuyor
T U N A H A N Küçükarslan
T U N A H A N Küçükarslan Vor 2 Tage
Asiye sana bir sır verecegim deki zihin okuyan kız değil mi
Aygün Mamedoffa
Aygün Mamedoffa Vor 2 Tage
Ya şu oğulcanın annesiyle komşusunun oynamasına resmen koptumm
zeynep yağmur
zeynep yağmur Vor 2 Tage
Biz: her bölümde bizi hastane sahnelerinden mahrum etmediğiniz için teşekkürler 🙏🏻 Senarist: Rica ederiz ne demek 🙏🏻 Biz: Allah'ım ya
kevser
kevser Vor 2 Tage
Nebahat kadar salak bi insan görmedim
Ayla Abbasova
Ayla Abbasova Vor 2 Tage
Berkin sesi aşırı profosyanel ve güzel dilmi??
This is lie
This is lie Vor 2 Tage
dublaj mı onun sesi
Elanur Çağlayan
Elanur Çağlayan Vor 2 Tage
1:43:00
Klaroline
Klaroline Vor 2 Tage
Melisa, Susen varken seni ne yapsin Kadir?. Hayir, Berk bebegim bunda ne buluyor anlamiyorum. Senarists cirkin sansindan dolayi herkesi bu kiza mi asik etmis acaba? flat poposuyla ortalikda dolasiyor surekli. Yan roller bile daha guzel
ceylin Turk
ceylin Turk Vor 2 Tage
؟؟
Mustafa
Mustafa Vor 2 Tage
Nobody: Ömer: çokmu şey istiyorum
BTS_ARMY fan Girls
BTS_ARMY fan Girls Vor 2 Tage
Valla durumlarına göre çok şey istiyor sanki diğerileri kral kraliçe gibi yaşıyorda bir tek Ömer zorluk yaşıyor gibi
nolifebetterthanmine
nolifebetterthanmine Vor 2 Tage
10 iq melisa sahnelerini atlıyom
flora İbrahimova
flora İbrahimova Vor 2 Tage
Asidor çok tatlı bir çift
Damla
Damla Vor 2 Tage
1:28:28 MQOAJWOAMPWNA
Bekir yıldız
Bekir yıldız Vor 2 Tage
Ömer'in her bölümde resmen ağlayıp karşı tarafa bağırdığı var
Nuray Quliyeva
Nuray Quliyeva Vor 2 Tage
Doruk Ödevi behane ede ede kîzı nelere götürdü lan 😂
Nuray Quliyeva
Nuray Quliyeva Vor 2 Tage
Bir bölüme 100001010 yorum yapıyorum hiç biri tutmuyor lan patlıyıcam
Beyzanur Güneş
Beyzanur Güneş Vor 2 Tage
Süsen çok sempatik ❤
Rabia yaren Deniz
Rabia yaren Deniz Vor 2 Tage
Kötüler ölmez ah hayat 😞😞😞
Fatma Aydın
Fatma Aydın Vor 2 Tage
Sen ile ilgili arkadaş oldular
Malak Helmy
Malak Helmy Vor 2 Tage
bi tek ben kadir’le melissaya yakıştırmamış olamam değil mi?
This is lie
This is lie Vor 2 Tage
Ne Kadirle,Melisayı ne de Asiyeyle,Doruğu..Hiçbiri birbirine yakışmıyor
This is lie
This is lie Vor 2 Tage
Ben de yakıştırmıyorum
Shahane Shahane
Shahane Shahane Vor 2 Tage
Berkin karakterinin sesi güzel dublaj yapa bilir
KAKASHİ PUBGM
KAKASHİ PUBGM Vor 2 Tage
Film çok güzel kendimi içindeymiş gibi hissediyorum um onalr üzül ünce bende üzül üyorum onlar gülünce bende gülüyorum
aysu aysu
aysu aysu Vor 2 Tage
Oğuzcan babasyla nasıda dans etdiler be benden iyi😂😂
Lili lyrics
Lili lyrics Vor 2 Tage
1:36:06 Yaw bu kız şey deyilmi şu tiktokcuu👀
Ece Erdoğmuş
Ece Erdoğmuş Vor 3 Tage
Berkten nefret edenler 😤😠
Berfin Teymur
Berfin Teymur Vor 3 Tage
Oğulcan ile babasının tiktok çekmesi 🤣🤣🤣
Klaroline
Klaroline Vor 3 Tage
Berk pisik olmussun gibi yurumegi birak , askim.
Klaroline
Klaroline Vor 3 Tage
Sibil Cetinkaya yan saneye ilkin yardim calisani olmus;d
Sidra Star
Sidra Star Vor 3 Tage
Herkesin saçî kıvırcık Ömer abininki düz belli oluyor çok tatlı😍😍
Kırgın Çiçekler
Kırgın Çiçekler Vor 3 Tage
Allah'ım sen bu diziye arka sokaklar ömrü nasip et🙏🙏
ela olgun
ela olgun Vor 3 Tage
Arkadas ben anlamadim bu akif niye hic ölmiyo
Tomris Su
Tomris Su Vor 3 Tage
Bende böyle abi istiyom. Bendekini düşmanıma vermesin.
Sidra Star
Sidra Star Vor 3 Tage
Şengül abla benim gibi emek veriyor beğeni gelmiyor para için değil insanları mutlu etmek için videolara da emek veriyorum beğeni gelmiyor beğeni gelince mutlu oluyorum beni mutlu ediyor insanlar severek izliyo beğeniyor beğendiğinde mutlu oluyor ve o beni çok mutlu ediyor
Kardeşlerim 9. Bölüm
2:23:18
KARDEŞLERİM
Aufrufe 7 Mio.
Kardeşlerim 12. Bölüm
2:21:58
KARDEŞLERİM
Aufrufe 1 Mio.
Paluten REAGIERT auf Maudados Roomtour
12:08
Team Paluten
Aufrufe 239 Tsd.
Defence of Moscow
4:09
Sabaton - Topic
Aufrufe 380 Tsd.
RAAFEY ZEIGT SICH
8:02
Raafey
Aufrufe 305 Tsd.
Saweetie - Fast (Motion) [Official Music Video]
3:09
Official Saweetie
Aufrufe 3,5 Mio.
Kardeşlerim 7. Bölüm
2:38:55
KARDEŞLERİM
Aufrufe 9 Mio.
Kardeşlerim 5. Bölüm
2:28:54
KARDEŞLERİM
Aufrufe 8 Mio.
Sana Bir Sır Vereceğim 1. Bölüm
1:47:39
Sana Bir Sır Vereceğim
Aufrufe 2,2 Mio.
Masumlar Apartmanı 32. Bölüm
2:35:21
Masumlar Apartmanı
Aufrufe 3,7 Mio.
بث مباشر || قناة القرآن الكريم Makkah Live
قناة القران الكريم
Aufrufe 13
Camdaki Kız | 5. Bölüm
1:53:57
Camdaki Kız
Aufrufe 1,6 Mio.
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
Camdaki Kız
Aufrufe 12 Mio.
Kardeşlerim 11. Bölüm
2:28:23
KARDEŞLERİM
Aufrufe 8 Mio.
Paluten REAGIERT auf Maudados Roomtour
12:08
Team Paluten
Aufrufe 239 Tsd.
Defence of Moscow
4:09
Sabaton - Topic
Aufrufe 380 Tsd.
RAAFEY ZEIGT SICH
8:02
Raafey
Aufrufe 305 Tsd.
Saweetie - Fast (Motion) [Official Music Video]
3:09
Official Saweetie
Aufrufe 3,5 Mio.
Die Traumelf von Toni Kroos
6:37
DFB
Aufrufe 57 Tsd.
Welcome to our official YouTube channel!
0:25
The Duke and Duchess of Cambridge
Aufrufe 2,9 Mio.
P!nk - All I Know So Far (Official Video)
5:46
P!nk - All I Know So Far (Audio)
4:39
PinkVEVO
Aufrufe 223 Tsd.
I adopted a cat.
6:09
jschlattLIVE
Aufrufe 1,2 Mio.